eishop.ro

Descoperiti modalitatea simpla de achizitii prin SEAP pe eishop.ro!

 SEAP - SICAP 

    EiShop este denumirea comercială a societății EiShop Digital Connection S.R.L., o persoană juridică cu sediul în Buzău, strada Haiducului, numărul 1. Suntem înregistrati la Registrul Comerțului sub numărul J10/91/2019, având codul fiscal RO 40432610. Suntem operatorul datelor dvs. și vă furnizăm produsele necesare prin intermediul platformei eishop.ro. Pentru noi, sprijinul acordat de instituțiile publice este deosebit de important. De aceea, suntem prezenți în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP/SICAP, unde ne puteți găsi ca EiShop Digital Connection.

    Dacă reprezentați o instituție publică și doriți să achiziționați produse de pe platforma noastră, vă informăm că toate produsele noastre pot fi achiziționate și prin intermediul SEAP/SICAP. Această platformă funcționează pe website-ul www.e-licitatie.ro, asigurând transparența procesului de achiziție publică conform legislației în vigoare. Pentru entitățile care se supun Legii Achizițiilor Publice, oferim posibilitatea achiziționării produselor afișate pe siteul eishop.ro și prin intermediul Sistemului Informatic Colaborativ pentru Achiziții Publice - SICAP.

    La cerere, orice produs din magazinul nostru online eishop.ro, poate fi pus la dispoziție pentru achiziție prin SEAP/SICAP. Instituțiile publice interesate sunt rugate să ne contacteze la adresa de e-mail eishop.romania@gmail.com sau la numărul de telefon 0761 514 773 pentru a ne comunica lista de produse ce urmează a fi achiziționate.

Pasii pentru achiziția prin SEAP

  • Primul pas constă în plasarea comenzii pe platforma eishop.ro. Acest proces implică alegerea produselor dorite, adăugarea lor în coșul de cumpărături și finalizarea comenzii. La etapa de metode de plată, vă rugăm să selectați opțiunea "Achiziții publice SEAP/SICAP".
  • După plasarea comenzii, veți primi în scurt timp o confirmare a comenzii prin SMS și/sau prin e-mail.
  • Ulterior, produsele comandate vor fi încărcate în platforma SEAP/SICAP. Veți fi informat cu privire la publicarea acestora, marcând astfel începutul procesului de achiziție publică.
  • În final, se va emite factura fiscală (inclusiv e-factura) corespunzătoare comenzii, iar produsele achiziționate vor fi livrate conform termenului menționat pe pagina fiecărui produs.